Розклад навчального навантаження за видами діяльності дитини
I тиждень | II тиждень | |
Понеділок | 1. Мовленнєва діяльність.
Пізнавально-дослідницька діяльність. Художньо-естетична діяльність. Здоров’язберігальна, рухова діяльність. 2. Музичне виховання. |
1. Мовленнєва діяльність.
Пізнавально-дослідницька діяльність. Художньо-естетична діяльність. Здоров’язберігальна, рухова діяльність. 2. Музичне виховання. |
Вівторок | 1. Пізнавально-дослідницька діяльність:
Елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: досліди та експерименти. 2. Фізичний розвиток. |
1. Пізнавально-дослідницька діяльність:
Елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: досліди та експерименти. 2. Фізичний розвиток. |
Середа | 1. Мовленнєва діяльність.
Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення: у світі предметів; у світі природи. Здоров’язберігальна. Рухова діяльність. 2.Музичне виховання. |
1. Мовленнєва діяльність.
Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення: у світі предметів; у світі природи. Здоров’язберігальна. Рухова діяльність. 2. Музичне виховання. |
Четвер
|
1.Пізнавально-дослідницька діяльність:
Елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: досліди та експерименти. Мовленнєва. 2. Фізичний розвиток. |
1. Особистісний розвиток:
Соціально-ігрове проектування за спільним задумом дітей. 2. Фізичний розвиток. |
П’ятниця | 1. Художньо- естетична діяльність
Мовленнєва діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Здоров’язберігальна, рухова діяльність: на вулиці. |
1. Особистісний розвиток:
Соціально- ігрове проектування за спільним задумом дітей.
|