6-й рік життя

Розклад навчального навантаження за видами діяльності дитини

  I тиждень II тиждень
Понеділок 1. Мовленнєва діяльність.

Пізнавально-дослідницька діяльність. Художньо-естетична діяльність. Здоров’язберігальна, рухова діяльність.

2.  Музичне виховання.

1. Мовленнєва діяльність.

Пізнавально-дослідницька діяльність. Художньо-естетична діяльність. Здоров’язберігальна, рухова діяльність.

2. Музичне виховання.

Вівторок 1. Пізнавально-дослідницька діяльність:

Елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: досліди та експерименти.

2. Фізичний розвиток.

1. Пізнавально-дослідницька діяльність:

Елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: досліди та експерименти.

2. Фізичний розвиток.

Середа 1. Мовленнєва діяльність.

Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення: у світі предметів; у світі природи. Здоров’язберігальна. Рухова діяльність.

2.Музичне виховання.

1. Мовленнєва діяльність.

Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення: у світі предметів; у світі природи. Здоров’язберігальна. Рухова діяльність.

2. Музичне виховання.

Четвер

 

1.Пізнавально-дослідницька діяльність:

Елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: досліди та експерименти. Мовленнєва.

2. Фізичний розвиток.

1.      Особистісний розвиток:

Соціально-ігрове проектування за спільним задумом дітей.

2. Фізичний розвиток.

П’ятниця 1. Художньо- естетична діяльність

Мовленнєва діяльність. Пізнавально-  дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Здоров’язберігальна, рухова діяльність: на вулиці.

1. Особистісний розвиток:

Соціально- ігрове проектування за спільним задумом дітей.