Рекомендації для педагогів ДНЗ
1. Організовувати освітній процес з урахуванням воєнної ситуації у
населеному пункті (очне, змішане, дистанційне).
2. Враховувати особливості дітей дошкільного віку під час організації
освітнього процесу в дистанційному форматі. Такі заняття, у разі згоди
батьків, з дітьми молодшого та середнього дошкільного віку проводяться не
більше 10 хвилин, старшого дошкільного віку — 15 хвилин.
3. Перевіряти технічне налаштування, обов’язково звертати увагу на
налаштування веб-камери, її необхідно встановити на рівень очей або трохи
вище, адже діти повинні бачити очі педагога, важливо дивитися у камеру.
4. Під час зйомки прагніть до створення коротких і дидактично
продуманих відеороликів. Два п’яти хвилинних відео будуть переглянуті з
набагато більшою ймовірністю і корисністю, ніж одне десятихвилинне.
5. Використовуйте режим демонстрації екрану. Простий спосіб створити
відеозаняття — це записати показ ваших слайдів. Але не забувайте, що це
досить швидкий спосіб втомити дітей, якщо ви не тримаєте екран активним.
Слайди повинні бути рухомими. Додайте більше переходів і анімацій,
використовуйте курсор миші або режим малювання, щоб виділити,
підкреслити щось важливе на слайді.
6. Співпрацювати та організовувати зворотний зв’язок з батьками дітей,
через вебсайт закладу, програми Skype, Viber, WhatsApp, Telegram та соціальні
мережі з питань стану здоров’я дитини, особливостей навчання, виховання,
розвитку дітей при використанні дистанційного та змішаного видів
комунікації. Результати зворотного зв’язку сформують основу для планування
консультативної та методичної допомоги батькам з різних питань виховання
дітей.
7. Формувати бібліотеку онлайн-матеріалів для організації освітнього
процесу. Бібліотека може зберігатися у хмарі з подальшим надсиланням
доступу усім стейкхолдерам.
8. Використовувати публікації психолого-педагогічного та методичного
спрямування, зокрема на сайті МОН “Сучасне дошкілля під крилами захисту”
у Telegram-каналі «Підтримай дитину» https://t.me/pidtrumaidutuny.
9. Проводити роботу з батьками щодо психологічного супроводу дитини
у воєнний час, надавати консультативну підтримку щодо допомоги дітям
впоратися з тривожністю під час воєнних дій.
10. Залучати дітей до самостійного виготовлення поробок, малюнків,
будь-яких проєктів, адже швидке усвідомлення результату підвищує відчуття
спокою і сили.