5-й рік життя

                   Дистанційна робота у вересні 

Період Тема тижня
1.09–9.09 «Знайомство»
12.09 –  16.09 «Знайомство»
19.09 – 23.09 «Двір. Що є у дворі? »
26.09 – 30.09 «Двір. Що є у дворі?»

                           Організовані види діяльності

І тижд ІІ тижд ІІІ тижд
Понеділок 1.Комунікативна діяльність

Мовленнєва діяльність. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів/ у світі природи/елементарні математичні уявлення.

Здоров’язберігальна, рухова діяльність

1. Мовленнєва діяльність.

Мовленнєва діяльність. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів/ у світі природи/елементарні математичні уявлення.

Здоров’язберігальна, рухова діяльність

1. Мовленнєва діяльність.

Мовленнєва діяльність. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів/ у світі природи/елементарні математичні уявлення.

Здоров’язберігальна, рухова діяльність

Вівторок 1.Художньо-естетична діяльність

Малювання/ліплення/ аплікація

2.Художньо-естетична діяльність: музика(за планом музкерівника)

 

1.Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів/ у світі природи/елементарні математичні уявлення. Художньо-естетична діяльність

Малювання/ліплення/ аплікація

2. Художньо-естетична діяльність: музика(за планом музкерівник)

1.Художньо-естетична діяльність

Малювання/ліплення/ аплікація

2.Художньо-естетична діяльність: музика(за планом музкерівника)

 

Середа 1.Ігрова діяльність Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів/ у світі природи/елементарні математичні уявлення.

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність

1.Ігрова діяльність

Мовленнєва діяльність. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів/ у світі природи/елементарні математичні уявлення.

2.Здоров’язберігальна,  діяльність рухова  діяльність

1.Господарсько-побутова Мовленнєва діяльність. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів/ у світі природи/елементарні математичні уявлення.

2.Здоров’язберігальна, рухова

Четвер 1. Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів/ у світі природи/елементарні математичні уявлення.

2.Художньо-естетична діяльність: музика(за планом музкерівника)

2.Здоров’язберігальна, рухова діяльність Пізнавально-дослідницька діяльність: у світі предметів/ у світі природи/елементарні математичні уявлення.

2.Художньо-естетична діяльність:музика(за планом музкерівника)

1.Особистісний розвиток

Соціально-ігрове проектування за спільним творчим задумом дітей

2.Художньо-естетична діяльність:музика(за планом музкерівника)

П’ятниця 1.Сюжетно-рольова гра за інтересами дітей

Мовленнєва діяльність

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність

1.Сюжетно-рольова гра за інтересами дітей

Мовленнєва діяльність

2.Здоров’язберігальна, рухова діяльність

1.Особистісний розвиток

Соціально-ігрове проектування за спільним творчим задумом дітей

2. Здоров’язберігальна, рухова діяльність


 

 Тиждень І    Тема «Знайомство»

Цілі та завдання: допомогти дітям усвідомити, що знання слів-назв предметів і об’єктів допомагає людям зрозуміти один одного. Надати уявлення про жіночу та чоловічу стать та їхні відмінності. Надати різницю «знаю цей предмет» та «бачу цей предмет». Скласти розпорядок дня, вчити дотримуватись правил. Допомагати дітям розгортати сюжет гри, навчати домовлятися, застосовувати правила спільної гри.

      Дата Види діяльності
01.09.2022 Зустріч у вайбер групі. Вітання з початком навчального року. Ознайомлення з навчальною виховательською роботою у дистанційному режимі.

Ранкова гімнастика  https://youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Музично – рухлива гра «Долоньки твої, Україно» https://www.youtub02e.com/watch?v=5SAC7Iz5H1Q&t=61s

Казка про Україну  https://www.youtube.com/watch?v=P7TnB2679cE&t=76s

02.09.2022 Ранкова гімнастика  https://youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Здоров’язберігальна, рухлива діяльність

Рухливі вправи  https://www.youtube.com/watch?v=Y_BpBmH5DmY

Руханка  https://www.youtube.com/watch?v=uvcVGreFQL0&t=32s

Музична хвилинка «Веселка»

https://www.youtube.com/watch?v=3cfcQGL_jH4

05.09.2022 Ранкова гімнастика  https://youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Тема тижня «Всі і все має своє ім’я»

Комунікативна діяльність.

Гра «Впізнай кого кличуть».

Що повинна знати дитина:  Переглянути презентацію «Давайте познайомимося»

https://vstart.com.ua/batkam/t1s/

Руханка «Ти щасливий» https://www.youtube.com/watch?v=lCyFLC7SKbg

Робота з батьками

Інформаційний матеріал основні напрямки навчально-виховного розвитку дітей у дошкільному закладі.

 06.09.2022 Ранкова гімнастика  https://youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Тема дня «Хлопчики та дівчатка»

 Художньо-естетична діяльність.

(Д.Золан «Обновка»).Розгляд і бесіда за картиною

https://vstart.com.ua/batkam/t1s/

Художня вправа «Обведи долоньку».(за зразком)

Пальчикова гімнастика

https://www.facebook.com/velenateach/videos/2662241704091915/

Викладання з геометричних фігур хлопчика та дівчинки (за зразком дорослого ,а потім   самостійно).

Фізична руханка  https://www.youtube.com/watch?v=ld__dVatHiE

Гра «Одягни ляльку» (можна вдягати братика або сестричку).

Закріпити назви одягу.

Хвилинка допомоги матусі на кухні.

Робота з батьками   Організація дистанційного взаємозв’язку з батьками групи

07.09.2022 Ранкова гімнастика   https://youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Тема дня «Що є для ігри»

Ігрова діяльність.

Дидактична гра «Що, для чого у шафі». Розповісти, що побачили у шафі і для чого ті речі.

Фізична  хвилинка    https://www.youtube.com/watch?v=iXonXH4xZG8&t=24s

Гра «Нові іграшки» на розвиток мовлення. Запропонувати дитині розповісти про свою іграшку і чому обрав саме цю іграшку. 

Робота з батьками

Індивідуальна робота з батьками дітей з ООП «Маленькі поради про виховання великих помічників».

08.09.2022 Ранкова гімнастика   https://youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Тема дня «Правила здорового життя»

Здоров’язберігальна рухова діяльність.

Складання з дитиною режиму дня.

Дидактична гра «Частини доби».

З батьками придумати малюнки-символи правил для поводження дитини в побуті і на прогулянці.

Ігри з ритмічним перестукуванням кубиками, стаканчиками.

Перегляд мультфільму «Корисні підказки». https://vstart.com.ua/batkam/t1s/

Дослідницька діяльність: за допомогою щипців перекладання дрібних предметів.

Робота з батьками

Поради «У дитини істерика. Що робити, щоб назавжди про це забути».

09.09.2022 Ранкова гімнастика  https://youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Тема дня  «Гра в дитячий садок»

Сюжетно-рольова діяльність.

Облаштування кімнати, обрання ролей (для членів сім’ї, для ляльок) для гри у «Дитячий садок».

Пальчикова гра з резиночками  https://cutt.ly/MXIPpSb

Робота з батьками

Організаційна робота у вайбер групі. Оновлення особистих даних батьків та дітей.

Тиждень 2   Тема: «Знайомство»

Цілі та задання: Учити дітей зверненню до дорослих і дітей відповідними словами та вживати слова-привітання. Закріпити основні просторові напрями «Попереду-позаду, праворуч-ліворуч, прямо»; Вчити орієнтуватись в системі координат «від себе». Практикувати у лічбі у межах 3; порівнювати різні групи предметів. Закріпити часові уявлення: частини доби, дні тижня. Учити з’ясовувати для чого призначені іграшки, вказувати їх знаходження, формувати навички класифікації предмета. Вправляти дітей у звернені до дорослих і дітей відповідними словами та у вживання слів-привітань.

Дата Види діяльності
12.09.2022 Ранкова гімнастика  https://www.youtu.be/oWBjYyhzn94  

Тема дня «Всі і кожен»

Мовленнєва  діяльність.

Прослуховування пісні  «Осінні дощі» https://vstart.com.ua/batkam/t1s/

Мовленнєва вправа «Як звернутися?» (заплакати, крикнути, смикнути за одяг, звернутися з ввічливими словами: будь ласка, добрий день, вітаю)

Міркування: чи можуть існувати діти без батьків?

Фізкультурна руханка    https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

Читання казки Д. Біссета

 «Троє кошенят.» (посилання додається у вайбер групі)

Обігрування сюжету казки.

Робота з батьками

«Розвиваємо у дитини мовлення»

13.09.2022 Ранкова гімнастика   https://www.youtu.be/oWBjYyhzn94  

Тема дня «Наша група»

Пізнавально-дослідницька діяльність.

Дослідницька вправа: «Що не так у нашій кімнаті?» (дослідити що стоїть не на своєму місці; поясніть якої форми предмети)

Дид. гра «Коли що буває? (орієнтування в часі)

Закріпити частини доби і назви пір року (фото таблиці додається у Вайбер групі)

Фізкультурна руханка https:// www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

Словесна логічна гра: «Заверши речення» ( Наприклад: якщо на столах стоять глибокі тарілки, ложки, виделки, то незабаром буде … (обід)

 Гра: «Що в мішечку?» знайти в мішечку  і визначити: горіхи, жолуді, каштани за кількістю і формою (зібрати їх під час прогулянки)

Робота з батьками: Вправи для самодопомоги при стресі та емоційному напруженні

14.09.2022 Ранкова гімнастика   https://www.youtu.be/oWBjYyhzn94 

Тема дня «Знайомимося з іграшками»

Ігрова діяльність.

Вправа:«Знайди іграшку» активізація лексики під, над, поряд. (фото  додається у Вайбер групі)

Пошуково-дослідницькі дії «Чого не стало», «Що змінилося?», «Вгадай, що зайве»(Наприклад: прибрати годинника, або іншу річ у кімнаті)

Руханка «Рідні мої кольори» https://www.youtube.com/watch?v=Phj5tweQces

Робота з батьками

«Гра і її роль у розвитку дитини.» Ігри для дітей дошкільного віку.

15.09.2022 Ранкова гімнастика  https://www.youtu.be/oWBjYyhzn94 

Тема дня «Давайте грати разом»

Соціально-ігрове проєктування.

Пісенька-гра « Якщо весело живеться, роби так…»https://vstart.com.ua/batkam/t1s/

Вправа: « Гра з кубиками. Збудуй таку  ж вежу»

Ігри з мотузками. Мета: вправляти в перелізанні, перестрибуванні, перенесенні з місця на місце, викладанні різних фігур із мотузок.

Фізкультурна руханка https:// www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

Театр вдома разом з батьками. Запропонувати розіграти сюжет або діалог персонажів з улюбленої казки.

Робота з батьками Як навчити дитину радіти дрібницям. Поради психолога

https://www.youtube.com/watch?v= ctx0gunBn8g

16.09.2022 Ранкова гімнастика  https://www.youtu.be/oWBjYyhzn94 

Тема дня «Давайте грати разом»

Соціально-ігрове проєктування.

Пісенька-гра «Якщо весело живеться, роби так…»   https://vstart.com.ua/batkam/t1s/

Читання казки   О. Майбороди «Козеня» (фото тексту у Вайбер групі)

Руханка «Рідні мої кольори» https://www.youtube.com/watch?v=Phj5tweQces

 Запропонувати інсценувати діалоги казкових персонажів до казки «Козеня» (з використанням іграшок козеня, кошеня, песика, качкі, матуся Коза.

Робота з батьками  “Якщо дитина не може заснути”

https://www.facebook.com/dytyachyjpsyholog/photos/pcb.2051095301753394/2051094938420097

Тиждень 3  Тема: «Двір. Що є у дворі?»

Цілі та завдання: Збагатити уявлення про смисл і призначення двору, збагачувати відповідний словник. Формувати уявлення про рослини, що ростуть у дворі. Ознайомити дітей з художніми творами. Дати уявлення про безпечні місця для ігор у дворі. Ввести нові поняття. Вивчити напам’ять заклички. Заохочувати до спільних ігор. Формувати елементарні знання про повітря. Вітер як рух, їхні властивості. Організувати дітей для гри «Вулиця. Мій дім».

Дата Види діяльності
19.09.2022 Ранкова гімнастика  https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Тема дня: «Двір – це цікаве місце»

Комунікативна діяльність

Перегляд пісеньки-гри «Якщо весело живеться роби так»

https://vstart.com.ua/pedagogam/t1s

Розглядання слова «Двір» надрукованого, або написаного маркером великими буквами

Розглядання плакату «Двір» (фото  додається у Вайбер групі)

, бесіда з батьками за картиною

Гімнастика для оченят  https://www.youtube.com/watch?v=lyKfm-BPV68

Конструювання з предметів -замінників «Паркан навколо садочка»

Робота з батьками

Консультація «Що робити батькам, коли дитина сумує?»

20.09.2022 Ранкова гімнастика   https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Тема дня: «Що росте у дворі»

Художньо-естетична діяльність

Гра пантоміма за римівкою «Один, два, три, рослинка виросла в дворі»(показати своїм тілом якусь рослину чи дерево)

Розглядання картини М.Приймаченко «Калина виросла в садочку» (фото  додається у Вайбер групі)

Художня вправа (олівці) «Політ жучків» обведення хвилястих ліній на зразку,

Руханка «Їжачок»  https://www.youtube.com/watch?v=FMwIr2Yxvd0

Малювання пальчиком (фарби) «Ягідки на гронах калини».

https://youtu.be/1v0gk7s3U0A

Музичне заняття (проводе музичний керівник)

Робота з батьками

Безкоштовні ресурси для дітей. Як цікаво та корисно зайняти дитину?

https://www.youtube.com/watch?v=-uam96FDnZA

21.09.2022 Ранкова гімнастика  https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Тема дня: «Граємо у дворі»

Ігрова діяльність

Обсудити з дитиною правило «Разом граємо, нікого не ображаємо»

Огляд подвір’я з вікна, «сфотографувати» уявною камерою двір. Що ви побачили? Чи багато місця для ігор? Тощо.

Музична хвилинка «Обіймай»            https://www.youtube.com/watch?v=o0D2zqEBpBA  

Вивчити деякі зазивалки до гри та заохочувати дитину використовувати їх протягом дня (текст надається)

Робота з батьками  “Як допомогти дитині знизити напругу?” Поради психолога

https://www.youtube.com/watch?v=rWzEn2VquWQ

22.09.2022 Ранкова гімнастика  https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Тема дня: «Свіже повітря»

Здоров’язберігальна, рухова діяльність

Ритуал зустрічі нового дня

«Добре те, що сонце світить, добре те, що вітер віє,

Добре те, що цей ось ліс разом з нами ріс і ріс»(вивчити, повторювати в інші дні)

Дослід. З’ясувати де є повітря, скористуватися віялом, вінтелятором, власним диханням. Бесіда про властивості повітря.

Фізхвилинка «Повітряна кулька»(дихальні вправи) Кульки ніби накачують насосом, потім кулька або лопає або здувається.

Дослід. Потримати скло над вогнем. З’ясувати як вогонь забруднює повітря.

«Дерево» у техніці відривної аплікації.

Музичне заняття (проводе музичний керівник)

23.09.2022 Ранкова гімнастика  https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Тема дня: «Наш двір: вулиця і дім»

Сюжетно-рольова гра за інтересами дітей

Бесіда: Пригадати що є у дворі вашої домівки, садочка. Що є на ігровому майданчику. Порівняти чим відрізняються двори міський та сільський. Що і хто робить вулиці у місті\селі красивими; хто має робити красивим власний двір

Руханка «Слово «Супер» закричи!»  https://www.youtube.com/watch?v=pxKkWJtB90M

Допомогти дитині розгорнути сюжетно-рольову гру: змоделювати вулицю та дім. (використовуючи різні види конструкторів, предметів з побуту) Зробіть на згадку фото.

Спостереження:На прогулянці зверніть увагу на те, які вулиці проглядаються (пішохідні, автошляхи…) Помилуйтесь найближчим пейзажем. Попросіть дитину дібрати слова-ознаки до того, що вона бачить.

Робота з батьками

Огляд книги “Марусині важливі справи” з коментарем авторки Саші Войцехівської

https://www.youtube.com/watch?v=DGz-xpA5NoU

                                    Тиждень 4  Тема: «Двір. Граємо у дворі».

Цілі та завдання: Вправляти дітей у привітанні людей на подвір’ї, опановуючи різні мовні формули привітання. Навчити дітей розуміти, відтворювати різні емоційні стани, передавати їх мімікою обличчя, жестами. Розширювати уявлення дітей про різні двори: сільське подвір’я; мешканці подвір’я; вчити правильно називати свійських тварин, їх дитинчат. Учити впізнавати, називати свійських птахів і звірів, за голосом, відтворювати їхні голоси у відповідності до заданої кількості. Ознайомитись з цифрою «4»; вправляти у лічбі в прямому та зворотному порядку від 1 до 4. Закріпити геометричні фігури «круг», «квадрат», «трикутник». Заохочувати самостійно обирати ігри; дослідити двір та визначити у які ігри можна грати. Розширити знання дітей про основні правила особистої безпеки під час зустрічі з незнайомцями (люди на вулиці, у дворі). Навчити способом уникнення небезпеки, розвивати здатність, орієнтуватися у складних ситуаціях, оцінювати небезпеку та обирати дії для самозахисту. Організувати предметно-розвивальний простір для спільної гри дітей на тему «Двір моєї домівки».

Дата Види діяльності
26.09.2022 Ранкова гімнастика  https://youtu.be/pcgyd3uxp94

Тема дня: «Діти та дорослі у дворі».

Мовленнєва діяльність.

Закріпити з дітьми форми привітання з однолітками та дорослими. Опанувати якусь нову формулу привітання, наприклад «рада тебе бачити, як твої справи?».

Читання оповідання Г.Ткачук «Гойдалка під кленом». Бесіда за змістом.(зміст додається)

Руханка https://www.youtube.com/watch?v=ld__dVatHiE

Мовна вправа «знайди зайве слово» із словами дельфініум і дельфін. Чому квітка і дельфін мають однакові назви?

Робота з батьками: консультація «Запалювальні засоби від яких виникають пожежі. Причини виникнення.»

27.09.2022 Ранкова гімнастика https://youtu.be/pcgyd3uxp94

Тема дня: «Наш двір».

Пізнавально-дослідницька діяльність.

Бесіда із розмовою про різні види будиночків для тварин за сюжетною картинкою або відео.    https://youtu.be/pnQjmcOGLmw

Музичне відео «З Днем дошкілля!». https://www.youtube.com/watch?v=RugLVmVgM70

Руханка «Вітаєм!». https://www.youtube.com/watch?v=HGkN2qSSc4Y

Математичні вправи у лічбі до 4, знайомство з цифрою «4».

Вправлятися в співвідношенні числа і цифри до 4, у практичному порівнянні множин 2 і 3; 3 і 4.

Відео додається – https://youtu.be/LV_IZMI4jJI

Робота з батьками: інформація «Правила пожежної безпеки в домі та на вулиці»

28.09.2022 Ранкова гімнастика https://youtu.be/pcgyd3uxp94

Тема дня: «Ігри нашого двору».

Ігрова діяльність.

Закріпити з дитиною правило «Разом граємо, нікого не ображаємо» за допомогою гри «Так чи ні» на тему з чим можна грати  дворі.

Ігри з камінцями. Завдання: розкласти камені за розмірами; викласти однакову кількість каменів., різну кількість каменів у рядках; визначити у якому рядку більше\менше\однакова кількість камінців.

Гра «Камінчик» на прогулянці. Камінчики передають однією рукою по колу, спочатку праворуч, а потім ліворуч, той хто, впустив камінчик виходить з гри.

Рухлива гра з осіннім листям «Вітер і листя». https://www.youtube.com/watch?v=Owpxdpn8P1w

Гра «Вдома»: викладання  фігур і цифр: дорослий малює великий контур фігури, цифри, а дитина повторює контур ґудзиками, камінчиками або іншими видами мілких предметів.

Музичне відео  «Осінь іде». https://www.youtube.com/watch?v=UsFV6Kd9S9w

Робота з батьками: інформація «Евакуація з приміщень у разі виникнення пожежі. Первинні засоби гасіння пожежі»

29.09.2022 Ранкова гімнастика https://youtu.be/pcgyd3uxp94

Тема дня: «Безпечний двір».

Здоровязберігальна, рухова діяльність

Дидактична гра «Можна – не можна». Закріплення знань про свою власну безпеку: можна гратися з сірниками? Можна подати коробку із сірниками бабусі? Можна підняти з підлоги татову запальничку і покласти її на стіл? Можна брати ножа і чистити картоплину? Можна мити дітям картоплину під краном? Можна гратися ліками?

Ігрова ситуація «Що робити, якщо ти заблукав на вулиці». До кого можна звернутися по допомогу, що необхідно повідомляти про себе, про своїх близьких, обговоріть алгоритм дії. Потренуватися з дітьми повідомляти таку інформацію.

Перегляд мультфільму «Корисні підказки безпечний двір».

https://vstart.com.ua/pedagogam/t2s

30.09.2022 Ранкова гімнастика https://youtu.be/pcgyd3uxp94

Тема дня: «А у нашому садочку»

Сюжетно-рольова діяльність

Руханка  «Справжній друг»  https://youtu.be/8P0zMhCZP8c

Спостереження: На прогулянці зверніть увагу дітей на те, як облаштований майданчик, що біля чого Вправляйте дітей у складанні невеличких повідомлень за змістом того, що діти бачать на ігровому майданчику.

Організуйте дітей на майданчику для  рольової  гри «На прогулянці у дитячому садку»

 Муз.заняття №5 «Дивовижний світлофор» https://www.youtube.com/watch?v=HARbeBbsP9M

Робота з батьками. інформація “Вибухонебезпечні предмети”

https://www.youtube.com/shorts/_G61Aj1kTlI