Група № 10 “Калинонька

Група №10 «Калинонька» 6 року життя

Період Тема тижня
01.09 – 09.09 «Знайомство»
12.09 -16.09 «Порядок: все і всі на своїх місцях»
19.09 – 23.09 «Порядок: все і всі на своїх місцях»
26.09 -30.09 «Порядок: значить діє закон послідовності»

        Розклад навчального навантаження за видами діяльності дитини

  I тиждень II тиждень
Понеділок 1.      Мовленнєва діяльність.

Пізнавально- дослідницька діяльність. Художньо-естетична діяльність. Здоров’язберігальна, рухова діяльність.

2.      Музичне виховання.

1.      Мовленнєва діяльність.

Пізнавально- дослідницька діяльність. Художньо-естетична діяльність. Здоров’язберігальна, рухова діяльність.

2.      Музичне виховання.

Вівторок 1.        Пізнавально-  дослідницька діяльність:

Елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: досліди та експерименти.

2.        Фізичний розвиток.

1.    Пізнавально-  дослідницька діяльність:

Елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: досліди та експерименти.

2.    Фізичний розвиток.

Середа 1.      Мовленнєва діяльність.

Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення: у світі предметів; у світі природи. Здоров’язберігальна. Рухова діяльність.

2.      Музичне виховання.

1.      Мовленнєва діяльність.

Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення: у світі предметів; у світі природи. Здоров’язберігальна. Рухова діяльність.

2.      Музичне виховання.

Четвер

 

1.        Пізнавально-  дослідницька діяльність:

Елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Художньо- естетична діяльність. Пізнавально- дослідницька діяльність: досліди та експерименти. Мовленнєва.

2.        Фізичний розвиток.

1.      Особистісний розвиток:

Соціально- ігрове проектування за спільним задумом дітей.

 

2.      Фізичний розвиток.

П’ятниця 1.        Художньо- естетична діяльність

Мовленнєва діяльність. Пізнавально-  дослідницька діяльність: елементарні математичні уявлення; у світі предметів; у світі природи. Здоров’язберігальна, рухова діяльність: на вулиці.

1.      Особистісний розвиток:

Соціально- ігрове проектування за спільним задумом дітей.

 

Тиждень1. Тема «Знайомство»

Цілі і завдання: знайомити із загальною організацією життєдіяльності дітей і дорослих у групі; сприяти встановленню дружніх стосунків між дітьми; допомогти дітям визначати та презентувати іншим цікаве і важливе про себе, позитивно сприймати відмінні особливі риси іншої людини; збагачувати досвід застосування різних способів пізнання властивостей предметів й об’єктів довкілля.

Дата Види діяльності
01.09.22 Ранкова гімнастика «Весело крокуємо»  https://www.youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Пізнавальне відео «Про дитячий садок» https://www.youtube.com/watch?v=vtrL2POMjRg

Інформація для батьків «1 вересня – день знань» та «День незалежності України».

Відео-презентація для дітей «Про Україну» 

https://www.youtube.com/watch?v=v0s4XRF5TsI

Руханка «Україна переможе!» https://www.youtube.com/watch?v=9FXfYRDBCu8

02.09.22 Ранкова гімнастика «Весело крокуємо»  https://www.youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Поради батькам дітей 5-6 років з різних ліній розвитку

Інформація для батьків «Коронавірус. Що про нього треба знати та як уберегтися?»

05.09.22 Ранкова гімнастика «Весело крокуємо»  https://www.youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Д\впр «Знайди знайоме» (оглянути навколо і знайти предмети, які діти вже зустрічали у своєму житті, назвати ці предмети);

Перегляд мультфільму «Поведінка з незнайомими людьми”, розмова про незнайомих і знайомих людей, які зустрічаються дітям щодня;

https://www.youtube.com/watch?v=7wT_9iyyMZA

Практичне завдання з дітьми вдома: власноруч виготовити свою візитку

Музичне заняття №1 «Країною музичних цікавинок»

https://www.youtube.com/watch?v=ndwQAqbNZR8

06.09.22 Ранкова гімнастика «Весело крокуємо»  https://www.youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Перегляд мультфільму «Всі ми різні», бесіда за  переглянутим відео

https://www.youtube.com/watch?v=TpVd1tHaHvc

Мовл\ впр «Закінчи речення» (Я такий, як інші, тому що в мене є…

Як й інші люди, я можу…

Я не схожий ні на кого, особливий, адже в мене…

Якби я міг навчити людей чогось, то це було б…

Я поважаю себе за те, що я….)

Пісня про дружбу “Дружба»  https://www.youtube.com/watch?v=uATtdMmtS00

Онлайн гра «Чия це тінь?» 

https://vseosvita.ua/library/interaktivna-gra-cia-ce-tin-234491.html

Пальчикова гра «Дощик» https://youtu.be/3ydk-cMbXdY

07.09.22 Ранкова гімнастика «Весело крокуємо» https://www.youtube.com/watch?v=bO34A_NPjLs

Перегляд мультфільму «Корисні підказки. Як почути своє тіло»;

https://www.youtube.com/watch?v=dgaovSRHGPQ

Перегляд мультфільму «Котигорошко» з подальшим обговоренням;

https://www.youtube.com/watch?v=G3orFlmqUm4

Читання фрагменту з казкової повісті Г. Остера «Про мікроба Петрика» « Як Петрик врятував рідну краплю» https://vstart.com.ua/pedagogam/t1/

Відео–заняття «Математика! Заняття для діток!»

https://www.youtube.com/watch?v=XmtS3mrckF4&t=71s

Рухливі ігри для всіх вікових груп: “Disco – stop”.

https://www.youtube.com/watch?v=k8Ph8SoRCcE

Інформація для батьків «Вплив гаджетів на психічне та фізичне здоров’я дошкільника».

08.09.22 Ранкова зарядка для дітей з м’ячиком https://www.youtube.com/watch?v=Uqt21a8PhaE

Відео-заняття «Орієнтування у просторі. Логіко-математичні ігри для дошкільників»;

https://www.youtube.com/watch?v=EWwHSej7X3s

Запропонувати дітям обміркувати, як допомагає уважність орієнтуватися в просторі;

Запропонувати дітям складання плану кімнати з використанням предметів- замісників геометричних фігур;

Аудіооповідання  «Бобік у гостях у Барбоса». Обговоріть помилки, яких припустилися «господар» і «гість» https://www.youtube.com/watch?v=Ak1PG9wXmi4

Закріпити правила поведінки в гостях

Консультація для батьків «трудове виховання в сім’ї».

https://vseosvita.ua/library/konsultacia-trudove-vihovanna-ditej-v-simi-165166.html

09.09.22 Ранкова зарядка для дітей з м’ячиком https://www.youtube.com/watch?v=Uqt21a8PhaE

Запропонувати дітям розповісти своїм батькам про свого друга (за планом):

·         Мого друга звати…,

·         Він який….,

·         У нього …,

·         Разом ми…,

·         Мій друг молодець тому що..;

 Спостереження за осінніми квітами на клумбі:

  • Чому клумба така барвиста та різнокольорова?
  • Чи знаєте ви назви квіткових рослин, які тут є?
  • Назвіть їх.
  • Чи пахнуть квіти?
  • Для чого їх посадили?
  • Зробити висновок, що люди садять квіти, щоб було красиво.

 Пальчикова гра “Квіточка”  https://www.youtube.com/watch?v=0Ap9-McH28Q

Практичне завдання з дітьми вдома малювання (штампування)

https://www.youtube.com/watch?v=8d8qvpQM8lg&t=67s

Тиждень 2-3. Тема «Порядок: все і всі на своїх місцях»

Цілі і завдання: допомогти дітям усвідомити значення слова «порядок “стосовно різних аспектів життя людини і природи; формувати вміння упорядковувати інформацію, предмети чи матеріали за вказаними ознаками; вчити дітей оцінювати й коригувати порядок у себе та інших в одязі, особистих речах; формувати вміння участі в полілозі: відповідати на запитання, підтримувати розмову, висловлювати власну позицію.

Дата Види діяльності
12.09.22 Ранкова гімнастика для дітей  «Спритні малюки» https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Заняття для дошкільнят. «Дні тижня» https://www.youtube.com/watch?v=9TVwZgib2uY

Мультфільм «Місяці і пори року»  https://www.youtube.com/watch?v=mBDU8UwJdpM

Тематична бесіда:

·         Що означає слово порядок?

·         Де ви могли його чути ?

·         Які ознаки того, що все в порядку?

·         А навпаки?

·         Чим для порядку є правила?

·         Запропонуйте поміркувати, чому не можна жити неупорядковано?

·         Якщо такий важливий порядок, чому не можна для всіх моментів життя створити правила?

Спостереження за ознаками ранньої осені:

·         Яка пора року настала?

·         Якого кольору небо?

·         Які зміни відбулися цієї пори в повітрі?

·         Як одягнені люди і чому?

·         Яка погода вранці?

Дослід з водою (допоможіть дітям порівняти чисту та брудну, прісну та солону воду, поговоріть про те, чому важливо дотримуватися правил раціональної витрати води. Створіть ситуацію милування водоймами України та світу (фоторяд або відеофільм));

 Перегляд мультфільмів «Мийдодир» і «Про Федору», обміняйтеся враженнями щодо того, як безлад ускладнює життя і робить його неприємним.

https://www.youtube.com/watch?v=P9us-u-s-_Y

https://www.youtube.com/watch?v=iN57ObUQStY

Руханка «Весела зарядка для малюків» https://www.youtube.com/watch?v=ZipqDkZSpJQ

Перегляд мультфільму «Свинка Пеппа та фізкультура».

https://www.youtube.com/watch?v=hjVp-geoaGk

Інформація для батьків «Овочі та фрукти корисні продукти».

13.09.22 Ранкова гімнастика для дітей «Спритні малюки» https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Дидактична гра “Що не так? Виправ помилки

https://www.youtube.com/watch?v=bZX4u5BLq_A&t=16s

Запропонувати дітям обміркувати важливе питання: що таке правило і хто їх встановлює?

Дидактична гра «Хто більше намалює».(діти мають придумати і намалювати предмети, які за формою нагадують геометричну фігуру. Наприклад овал: можна намалювати повітряну кульку, яйце. Тулуб ведмедика.)

Дидактична гра «Назви одним словом», запропонувати дитину поміркувати, які то можуть бути ознаки для різних систем: посуд, взуття, іграшки, олівці, тварини тощо: кольори і відтінки; призначення , форми, можливості, якості, розмір.

https://www.youtube.com/watch?v=YLjqi9UoMSA

Обговоріть правила слухання музики, яких варто дотримуватися, коли ти слухаєш музику не один. Зверніть увагу дітей на мінорні та мажорні порядки організації музичного твору, підкресліть їхні відмінності. Запропонуйте дітям під час слухання знайти відповідні кольорові орієнтири, що співпадають з настроєм музики.

Прослухати твір Бетховена «Весело- сумно»

https://www.youtube.com/watch?v=wYEzKtEkhnM

Читання казки О.Брежнєвої «Нічна розмова» з подальшим обговоренням

https://vstart.com.ua/pedagogam/t2/

Відео- консультація для батьків «Спортивні ігри та змагання вдома»

https://youtu.be/cTw1yWhjbak

Фізкультурна руханка  https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

14.09.22 Ранкова гімнастика для дітей «Спритні малюки» https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Мультфільм «Частини тіла. Обличчя» https://www.youtube.com/watch?v=__uk1DoQIhA

Запропонувати дитині назвати парні органи що є у людини. Провести рухову вправу, щоб дитина змогла відчути різницю, коли задіяний один з пари орган чи пара: дивитися, брати, йти, слухати

Розглянути репродукцію картини К. Зеллер «Кіт-жонглер і весела кішка»

https://vstart.com.ua/pedagogam/t2/#image-4

Запитання до картини:

  • Що тут відбувається?
  • Що ти бачиш такого, що дозволяє тобі так думати (говорити)?
  • Що хотів розповісти нам художник про цих тваринок?

Практичне завдання з дітьми вдома: малювання котика фарбами і паличкою на вулиці

Запропонувати батькам разом з дітьми зробити лікувально- профілактичний чай та напій: з малинного, смородинового варення, гілочок плодових дерев і чагарників, сушених квітів тощо

Фізкультурна руханка «Рідні мої кольори» 

 https://www.youtube.com/watch?v=Phj5tweQces

Консультація для батьків «Фізкультура вдома»

https://vseosvita.ua/library/konsultacia-dla-batkiv-fizkultura-vdoma-172918.html

Мультвікторина «Вгадай мультик» 

https://www.youtube.com/watch?v=Qc8UZBAec7U&t=36s

Руханка «Черепаха-аха» https://www.youtube.com/watch?v=REerwSwNKgs

Музична рухлива гра «Роби, як я».

https://www.youtube.com/watch?v=REerwSwNKgs

15.09.22 Ранкова гімнастика для дітей середньої та старшої групи «Спритні малюки»

https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Читання тексту вірша І. Малковича «Отакий роззява!»

https://vstart.com.ua/pedagogam/t2/

Дидактична гра «Наведи порядок» https://vstart.com.ua/pedagogam/t2/

Запропонувати розмову про суть поняття «пара». Спрямуйте дітей на пошук того, що існує в парі- тільки по два в людини, в техніці, в природі     ( два колеса, дві фари автомобіля); поясніть, що є предмети , які паруються , бо використовуються разом: віник та совок, крейда та дошка, клей і щіточка тощо;

Спостереження за двірником:

  • Чим славна ця професія?
  • Чим знімається двірник?
  • Чи приємно було б людям, якби двірник не піклувався про благоустрій території?
  • Який саме інвентар потрібний двірнику для роботи?
  • Чим ми можемо допомогти, щоб підтримати чистоту?

 Запропонувати дитині навести лад в своїй кімнаті.

 Дитяча руханка “Corn Dance”

Фізкультурна руханка https://www.youtube.com/watch?v=3sg5oJQmlBY

16.09.22 Ранкова гімнастика для дітей середньої та старшої групи «Спритні малюки»

https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Розглянути  та обговорити репродукцію картин К. Зеллер «Райдужні коти», запитання можуть бути такими: https://vstart.com.ua/pedagogam/t2/

·      Що тут відбувається?

·      Що ти бачиш такого, що дозволяє тобі так думати?

·       Що ти можеш сказати про цих тваринок?

·       Як художник розповів нам про цих персонажів?

·       Як ти думаєш, чому художник намалював різних котиків?

Вправа-імітація котик, покажи як рухається котик

Практичне завдання з дітьми вдома.Майстер-клас «Котик із пластиліну»

https://www.youtube.com/watch?v=luw-z02sfX4

Фізкультурна руханка «Рідні мої кольори» https://www.youtube.com/watch?v=Phj5tweQces

 Цілі і завдання: допомогти дітям опанувати різні способи пізнання оточуючого ( аналізування, структурування, вимірювання, змішування тощо); формувати навички конструктивної взаємодії у процесі підгрупової роботи; формувати навички експериментування з різними матеріалами: усвідомлюю, що хочу перевірити, – думаю як це зробити-роблю висновки; стимулювати пізнавальний інтерес, бажання самостійно дізнатися про щось невідоме.

Дата Види діяльності
19.09.22 Ранкова гімнастика  https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Організувати розмову: запропонувати оглянути кімнату, поміркувати, чи можна якісь речі і предмети вважати зайвими? Якщо їх прибрати, допоможе це встановлення порядку? Попросіть пояснити, чому не можна змішувати книги й іграшки; сіль та цукор?

Дослід з підготовки солоного і солодкого розчинів та змішаного з солі та цукру, поміркувати, в чому незручність у використанні останнього. Також подивитись, як реагує серветка на вологий посуд, або мокре мило (стає волога, рветься).

 Завдання 13, 14 

 «Дарунки осені» Малювання улюблених фруктів.

https://www.youtube.com/watch?v=UwSs4GF893M

Динамічна руханка для дітей (середні, старші групи) https://youtu.be/xjX5ANYexBA

Музичне заняття  «Подорож з Леді Баг» https://www.youtube.com/watch?v=cOZgEsgSsLE

20.09.22 Ранкова гімнастика  «Спритні малюки» https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Прослухати уважно історію з книги Г.Манів «Квартирія», де звичайні квартирні речі зустрічаються з новенькою і не можуть зрозуміти, хто ж вона. Розпитати дітей, які характеристики нової речі їм відомі: чого боїться, як себе відчуває, який вигляд має тощо. Як діти уявляють поливальницю. Поміркуйте разом, чи вдалим є прізвисько Хмарка, як себе називала героїня. Як її можна було назвати по-іншому?

 https://vstart.com.ua/batkam/t2/

Пальчикова гра «Дощик» https://youtu.be/3ydk-cMbXdY

Практичне завдання з дітьми вдома. Зліпити овоч чи фрукт з пластиліну. Але перед початком роботи нехай дитина опише овоч чи фрукт, який хоче зліпити, не називаючи його.

.Динамічна руханка для дітей https://youtu.be/xjX5ANYexBA

21.09.22 Ранкова гімнастика для дітей середньої та старшої групи «Спритні малюки»

https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Відео-заняття «Орієнтування у просторі. Логіко-математичні ігри для дошкільників»;

https://www.youtube.com/watch?v=EWwHSej7X3s

 Фізкультурна руханка «Рідні мої кольори» (середні, старші групи)

https://www.youtube.com/watch?v=Phj5tweQces

Дидактична гра «Послідовність дій»

https://vseosvita.ua/library/didakticna-gra-poslidovnist-dij-454339.html

4.Музичне заняття № 3 «Подорож з Леді Баг»

https://www.youtube.com/watch?v=GZ-NuC1RzPM

22.09.22 Ранкова гімнастика для дітей середньої та старшої групи «Спритні малюки»

https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Віртуальна подорож «Незвичайні музеї України»

https://www.youtube.com/watch?v=NhbLXdoq254 

 Запропонувати дітям поміркувати про суть поняття «музей». Що таке музей? Що можна і чого не можна зберігати в музеї? Який саме музей хотіли б створити самі? Поміркуйте, чи потрібен порядок для створення музею?

 Фізкультурна руханка «Рідні мої кольори» (середні, старші групи)

https://www.youtube.com/watch?v=Phj5tweQces

5. Запропонувати скласти древо цілей – для створення музею іграшок вдома (підбір експонатів, описати їх (намалювати), придумати назви та місцерозташування).

23.09.22 Ранкова гімнастика для дітей середньої та старшої групи «Спритні малюки»

https://youtu.be/oWBjYyhzn94

Мультфільм «Свинка Пеппа і Джордж ідуть в музей»

https://www.youtube.com/watch?v=DRvUFvDFNXM  

3. Запропонувати дітям відкрити свій музей вдома для батьків (друзів). Намалювати запрошення та розповісти про свої улюблені іграшки.

4. Фізкультурна руханка «Рідні мої кольори» (середні, старші групи)

https://www.youtube.com/watch?v=Phj5tweQces 

5. Читання про іграшки вірші, оповідання та казки. Або власна розповідь дорослих про свої улюблені іграшки в дитинстві.

https://megaznaika.com.ua/najkrascha-ihrashka-anatolij-kostetskyj/  

Відео- консультація для батьків «Виготовлення спортивного інвентарю»

https://youtu.be/EvNgEJpez3M

Руханка “Ми з України” для дітей середніх і старших груп   https://youtu.be/J_m9nebQ7ik

Рухлива гра: «Пройдись, як…»  https://youtu.be/1YiOi_t7Fq4

Тиждень 4-5. Тема «Порядок: значить діє закон послідовності »

Цілі і завдання: уточнити уявлення дітей щодо розуміння сутності порядку як встановленої послідовності; закріпити знання дітей про осінні зміни в природі; вправляти дітей у виконанні послідовних дій з природними, художніми матеріалами за заданим алгоритмом; збагачувати досвід застосування різних способів пізнання властивостей та якостей предметів й об’єктів  довкілля.

Дата Види діяльності
26.09.22 Ранкова гімнастика для дітей https://youtu.be/pcgyd3uxp94

Організуйте розмову про значення вислову «по порядку» (стати, розкласти, зробити, взяти). Уточніть, що порядком ми називаємо не лише тоді, коли все лежить на своїх місцях, а й коли треба встановити послідовність. Пригадати послідовність пір року, днів тижня.

 Руханка-танок «Осінь-чарівниця» https://www.youtube.com/watch?v=DJuj80zEUbs

Перегляд відео «Осінні місяці», та обговорення осінніх сезонних змін з трьома її етапами: ранньої, золотої, неодягненої.  https://www.youtube.com/watch?v=b8OK_lk62f4

Практичне завдання з дітьми вдома. Ліплення «Осіннє дерево»

https://www.youtube.com/watch?v=05fG8QRXxWs.

Муз.заняття  «Дивовижний світлофор» https://www.youtube.com/watch?v=HARbeBbsP9M

27.09.22 Ранкова гімнастика для дітей   https://youtu.be/pcgyd3uxp94

Музичне відео «З Днем дошкілля!» https://www.youtube.com/watch?v=RugLVmVgM70

Дидактична гра (відео) пори року  https://www.youtube.com/watch?v=lX_-XUYidBg

 Розвиваючий мультик «Частини доби»   https://www.youtube.com/watch?v=fxSq1SHt8U8

 Запропонувати дітям висловитись, чому важливо дотримуватися порядку, пригадати, які  послідовності є незмінними (частини доби, року, тижня, зміна місяців)

Руханка-танок «Осінь-чарівниця»  https://www.youtube.com/watch?v=DJuj80zEUbs

28.09.22  Ранкова гімнастика для дітей    https://youtu.be/pcgyd3uxp94

 Запропонувати по черзі назвати діїї пробудження ( розплющити очі, потягнутися, сісти на ліжку, піднятися, подивитися мультфільм тощо).

Пояснити, що все о відбувається з людиною, відбувається послідовно, якщо вона діє свідомо. Продемонструйте це на прикладі «Хочу компоту». Опишіть ситуацію, коли  ви сидите на дивані і відчуваєте, що хочете компоту. Запропонуйте назвати, як і які органи діють, щоб виконати бажання.

 Рухлива гра «Автомобіль»    https://www.youtube.com/watch?v=dZG42D6tj-A

 Муз.заняття «Дивовижний світлофор»

https://www.youtube.com/watch?v=HARbeBbsP9M

29.09.22  Ранкова гімнастика для дітей середніх, старших груп   https://youtu.be/pcgyd3uxp94

Обговорити з дітьми такі питання: чи схожі за значенням слова  чисто і пусто? Коли пусто, чи завжди чисто? Чисто лише тільки  тоді, якщо пусто? Чисто – завжди красиво? Чи може пустота бути красивою? Розкажіть історію, як хлопчик, залишив аркуш чистим, сказав, що зобразив на ньому білий сніг. Що ще могло б виглядати так само? (молоко, білила, простирадло).

Прослухати аудіозапис української народної казки «Кривенька качечка».

https://vstart.com.ua/batkam/t2/

Після слухання обговорити, якою діти собі уявили головну героїню казки?  Яку роботу по дому виконувала дівчина? Що в цій казці казкове, а що реальне. Так, реально те, що праця приводить до чистоти, красоти і радості.

 Руханка «Черепаха-аха»  https://www.youtube.com/watch?v=jHiytzJD0tE

30.09.22 .Ранкова гімнастика для дітей   https://youtu.be/pcgyd3uxp94

Презентація «Дітям про театр»   

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ditam-pro-teatr-123220.html

 Розмова-звернення: Чи був(ла) в театрі? Чим театр відрізняється від кіно? Театр – це розвага чи робота?

Поміркувати: якби була можливість працювати в театрі, яку б роботу собі обрали: режисера, актора, художника, ведучого, білетера.

 Згадати, як Півник, герой казки «Колосок» працював над створенням тіста для пиріжків. Поміркувати, чому рецепт приготування, тобто послідовність дій, не можна порушувати, щоб тісто вийшло гарним.

 Музична рухлива гра «Світлофор».

 Запропонувати проведення досліду  з дрожами, борошном і водою. Надати можливість дітям переконатися, як відбувається процес зростання тіста за допомогою рукавички.